Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

W przypadku stwierdzenia usterki zakupionego towaru  należy najpierw skontaktować się ze sklepem w celu uzgodnienia sposobu realizacji uprawnień gwarancyjnych. Przesyłki ze zwrotami reklamacyjnymi, które nie były wcześniej awizowane, nie będą przyjmowane. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysłać na adres sklepu na koszt Kupującego.

Jeżeli reklamacja dotyczy agregatów chłodniczych lub sprężarek,  konieczne jest dostarczenie wraz z reklamowanym urządzeniem protokołu reklamacyjnego wypelnionego przez osobę montującą.

Pobierz wzór protokółu 

W pozostalych przypadkach wystarczy zgłoszenie reklamacyjne zawierające nazwę wyrobu, datę i numer dokumentu zakupu oraz opis uszkodzenia, przeslane za pomocą poniższego formularza:

Zgłoszenie

Witryna stworzona na platformie